20.10.2012

Co to znaczy petting?

Co to znaczy petting?

Masz racje na pierwszy raz za wczesnie, wiec moze petting? Pieszczenie calego ciala partnera?
Moze byc w ubraniu lub bez :)
Petting pozwala lepiej poznac cialo partnera,i jego strefy erogenne ktorych pieszczenie sprawia najwiekszą przyjemnosc. Petting to juz cos wiecej :) i powoli przygotowuje do tego pierwszego razu :)
Moze byc tez jako gra wstępna :)

Mam problem... bo ostatnio uprawiałam z moim chłopakiem tzw. petting... no i najpierw ja się bawiłam jego penisem rączką i ustami (nie było wytrysku) a potem on mi wsadził paluszka.... no i teraz boję się i to bardzo.... czy jest jakaś możliwość że mogę być w ciąży??? Bo słyszałam że jak chłopak jest mocno podniecony to może polecieć mu z członka jakiś płyn (śluz) chociaż on mi mówił że nic mu nie poleciało.... Gdyż nie jestem pewna ale chyba zanim mi wsadził palca to dotykał swojego penisa... on mnie zapewnia że nie ale ja twierdzę inaczej.... BŁAGAM POMÓŻCIE I POTRAKTUJCIE MNIE POWAŻNIE.... >>
Chcesz zeby potraktowac cie powaznie??? OK, nie wiesz przypadkiem czy mialas dni plodne czy nie, jak nie to co sie martwisz, jak tak to idz do apteki i kup test.
Powodzenia i moze dowiedz sie wiecej o sexie ;-)  Teraz wiecie co to znaczy petting.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz